* HELLO FOLLOWERS *

Saturday, April 4

> sepet bagi 5 bintang !

ehemm ehemmm ...
hye korang ! selamat berehat di hujung minggu .. hikkss .. untong laaa yang dapat rehat ... yang bawak kerja balik rumah tuh dapat rehat jugak ke ?ouhhh ! semesti nye korang worker yang cemerlang sebab sanggop korban kan mase cuti korang utk tenggungjawab yang korang pikul tuh .. good job babe ! :)

hey , aku pon pekerja cemerlang jugak sebab aku bawak balik buku rekod ank murid aku ! walau pon tak habes kan sepenuhnye, tapi aku tetap bawak balik ... walau pon sebenarnye hanye nak sedap kan hati jek .. huwaaaaa .. :)

kerja jadi tertangguh di sebabkan nak pegi tengok FAST & FURIOUS 7 !  Ouh .. kene tengok hokey ..
balik keje , terus call cousin sebab nak booking dia utk teman aku malam tuh .. at last . deal !

aku lupe yang cerite tuh paling tip top ! aku lupe yang semua orang sedang tunggu cerita tuh .. aku yang lurus , langsong tak booking ... konon konon nak walk in laa ...sekali datang tiket time mejoriti sold out !  fuhhhh .. serious aku hampa !

decide nak tengok jugak ! tak kire laa midnight ke ape ... tak kire laaa terpakse dudok depan sekalipon .. ok .. tiket ade! pukul 10 malam .



OhMyGod ! OhMyGod ! OhMyGod !!!!! serious best  !!!

gempak nak mampus ! cerita dia memang smart !! ending yang memang puas hati ! aku tak menyesal pon bayar Rm14.00 ! alaaaa... cerita tip top kan .. tak kan menyesal laaa !   ahaaaa ..

thanks bestie sebab nak ikot skali ! lepas tengok , semua sakit tengkok !! :)


thank you cousin sebab teman skali :)



now rase macam nak tengok lagi skali ... sebab ade part yang aku terlepas !! pergi toilet punye pasal !! huhhh .. menci !!


sepet bagi 5 bintangggggggg !!! :)

publish .

1 comment:

Ann Ishak said...

mesti tengah penuh lagi pawagam ni