* HELLO FOLLOWERS *

Wednesday, March 18

> Cara Nak Lupekan si .. Ex !

heyyy .. 

tibe tibe hari nih nak pegi lepak kat pantai .. tengok laut ..orang kate tengok laut tuh pon satu pahala .. so terus start kete pegi eye On .. 


terase tenang sikit .. 

dalam ketenangan tengok laut , otak jauh berfikir .. tibe tibe datang semangat ..kenape mesti nak sedih .. kenape mesti nak bazir kan air mate ? sedangkan dia langsung tak ingat dekat kite .. kesian apatah lagi ..

hokey .. aku dah dapat semangat yang aku cari ..terus bibir boleh mengukir senyuman lebar .. walau tak sepenuh hati , atleast aku boleh senyum lepas bergelumang dengan air mate .. sampai mate dah tak boleh nak buka besar ! terok nye kau sepet !! 



balik rumah , terus search google cara cara nak lupekan bekas kekasih ..! excited kau ! ahaha


#1 : pujuk hati .. cakap kat diri sendiri , mungkin dia bukan yg terbaik utk kite .. so lepas nih, korang boleh la lebarkan sayap korang utk kenal another guy pulak .. masing2 punye cara kan.. utk aku , cukup la stakat nih ... :)


#2 : ceriakan diri .. isi hari hari korang dengan aktiviti yg best .. tak kesah la ape pon . as long dapat tolong korang lupe kan si dia, tuh dah kire hokey sangat sangat dah .. walaupon hanya makan coklat ! { itu aku sebenarnye }kikikikii :)


#3 : jangan cerita .. elakkan daripada bercerita tentang dia pada sesiapa pon .. kalau masok whtsapp2 yg bertanye .. abaikan dulu .. sampai satu mase korang dah stabil , dah takde prasaan , time tuh korang boleh cerite .. owrite girl ? :)


#4 : jangan sendiri .. pegi laa, jalan2 ke .. tengok laut ke , karoke ke .. makan aiskrim ke ... jangan duduk sorang sorang .. takot nanti korang dok layan perasaan korang yang tak betol tuh .. kang tak pasal pasal, meleleh lagi air mate tuh .. { itu aku } huhuhu


#5 : buang semua .. buang segala benda yg boleh buat korang teringat kat dia .. kalau tak sampai hati nak buang , macam aku nih .. korang boleh laa simpan kat mane2 .. tapi jgn sampai korang nampak .. sorok kan hokey ! tapi kalau coklat yang dah masok perot tuh, ape boleh buat kan .. berak je laa jawapan nye .. kikikii :)



5 tips yang aku rase cukop kuat yg boleh bantu aku utk lupe dia .. walau kadang2 tercari cari .. tertanye tanye ... simpan je k .. sebab ianya tak kan bagi ape2 hasil pon ... 


so, good luck utk aku ! chaiyokk sepet ! u can do it girl .. yeaaaaayyyy !!!!! 


publish~!



No comments: