* HELLO FOLLOWERS *

Saturday, December 31

:: terakhir dari ku..

assalammualaikum... dan salam SATU malaysia :)

mukadimah terhormat dari aku untuk malam terakhir tahun nih....so korang patot bangga owkeeyyy? sebab ape? sebab bukan senang aku nak hormat orang yang aku tak kenal kat dunia khayalan nih.nak-nak korang yang aku tak penah dengar suare.. tak penah tengok muke...macam mane gaye aku nak hormat? tapi aku rase, cukop lah dengar mengeluarkan kata-kata yang sopan..boley la kan?? daripade tak de? :) tapi yang sebenarnye aku lah gadis yang paling sopan tahu tak? 

walau dengan orang yang aku tak kenal, aku akan tetap sedekah kan senyuman manis aku pade semua orang....even aku tak kenal sekali pon.tuh pasal lew ramai yang kate senyuman aku chantek..mereka kate, aku kelihatan chantek bile tersenyum..betol..aku tak tipu! dan aku yakin diorang tak tipu! so, korang kene buat macam aku,, mane la tahu korang yang tak chantek boley jadi chantek lepas nih...boley jadi petua nih...hehehehe ^_____________^


aku create new entry malam nih sebab malam nih malam terakhir untuk tahun dua ribu sebelas... lepas nih segale entry yang aku create, akan di asing kan dari untuk kolem yang lain pulak.hehe..tuh sebab la aku saje gatal nk update entry...boley macam tuh?? hurmmm,, hentam saja la labu....hahahaha wink! 


actly, aku tak de topik nak share dengan korang malam nih..just nak share dengan korang tentang azam yang ade dalam diri aku untuk di capai pade tahun yang memang chantek number nye.. - 2012- chantek kan? aku suke! ^____^ okeyy...

perkare yang aku nak capai :


  • utk kerjaya --> aku berazam untuk diri aku supaya aku boley jadi cikgu yang lebih baik dari sekarang..maksud nye, aku berharap aku akan jadi cikgu yang lebih berdedikasi untuk si comel aku :)

  • utk hidup --> aku berdoa supaya kehidupan aku yang baik ini akan bertambah baik..bukan untuk kemewahan, tapi lebih kepade keselesaan atau kesenangan....supaye hidup ni, kite tak akan menyusah kan orang lain..

  • utk cinta --> semoga di percepat kan jodoh yang baik untuk aku..nak tahu kenape? sebab target aku, pade tahun 24, title aku ialah tunang orang..dan tahun 25, title aku ialah isteri kepade suami yang aku cinta :) so, tahun nih aku dah start untuk mencari seseorang supaye aku boley serious untuk satu ikatan... -tak boley nak enjoy-enjoy lagi..!! aku harap aku akan dapat jejak Korea dengan si dia yang bername Husband :)

  • utk yg bername KAWAN --> aku mengharap kan yang terbaik! dan yang sudah semestinye aku nak korang yang aku kenal, hepy dan terus sukses dalam life korang..tak kisah la macam mane pon kenangan yang korang ade, aku harap tahun yang akan datang, akan memberi 1001 kenangan yang manis untuk di kenang... -kerja & cinta - kedua-duanya mempunyai daya tarikan yang sangat kuat, kalau korang berjaya dalam kedua-dua nih, makne nye terang lah mase depan korang..semoga korang terus berjaya dalam karier dan bahagia dengan cinta yang korang miliki :)
okeyy, tuh jek azam aku..aku tak ade lah mengharap sangat dapat capai semua..dapat capai salah satu pon dah cukop baik..tapi kalau dapat capai semua,...wahh!! aku syukur sangat-sangat...alhamdulillah :)




utk korang si rakan blogger...... 
HAPPY NEW YEAR 

1 comment:

susulemakmanis said...

semoga azam awak tercapai=)