* HELLO FOLLOWERS *

Tuesday, December 20

:: aku bukan HOT

 AKU BUKAN HOT 

Sebab aku nih cume insan biase jek..tak ade ape yang special..aku bkn mcm ayam gorang mCd yg hot & spicy tuh..yang semua orang ingin kan..dan aku jugak bukan la goreng pisang panas yang semua orang akan cari bile nak minum petang....

aku cume seorang gadis yang bermate SEPET..mempunyai KETINGGIAN yang sederhana..dan mempunyai RUPE yang sekadar biase..tak ade ape yang SPECIAL nye aku..aku TAK CHANTEK mane pon..BUKAN lah gadis IDAMAN si jejaka malaya....ahaa..dan aku pon bukan la GADIS yang setiap lelaki INGIN kan..aku seorang yang agak GANAS.tapi itu mungkin pada PANDANGAN KASAR..secare LAZIM nye, mungkin ade LEMBUT nye aku..(puji dri sndri) cehh! hehe..

ORANG KATE, tak kenal maka TAK CINTA...now, aku nak tanye..kalau tak kenal maka tak cinta, dah KENAL macam CELAKA ke?? boley tak aku nak CAKAP macam nih? hahahahaha :) entah la..lain orang, lain cara PEMIKIRAN nye..dan lain orang, lain la jugak PENILAIAN nya..

ade ORANG KATE, aku BAEK..ade orang kate, aku JAHAT...ade pulak yang kate, aku BANYAK CAKAP..tak padan jugak ade yang kate aku COOL & STEADY...yang mane satu, aku pon tak tahu..MUNGKIN semuanya BETUL tentang diri aku..hehehe..padah TAK SEDAP di dengar! hahahaha... :)


semua orang ade CITERASE sendiri...untuk orang yang kite SAYANG...mungkin pada MATA kite si dia sedap mate MEMANDANG,, tp mungkin TIDAK pada mate orang lain..kite TENGOK si dia macam ENSEM..TETIBE datang nye orang lain, ade pulak yang cakap muke macam PECAH RUMAH! hahaha...now, betol tak aku cakap..lain orang lain cara PEMIKIRAN nye? hehehe


kenape orang KURANG lawa selalu mengutuk orang yang LAWA? dan kenape orang yang LAWA suke mengejek orang yang tak berape NAK LAWA? adakah orang yang PERASAN LAWA tuh pikir yang mereka itu HOT? dan kenape orang yang TAK BERAPE NAK LAWA, selalu je suke nak JELES dengan orang yang LAWA? 

aduhai,,nak jeles ape nye SAYANG oi? dah masing-masing punye TUAH..untuk ape nak jeles? sedangkan Tuhan dah ciptakan kite nih sungguh CHANTEK..asal kan cukop segala-galanya..manusia kan? terlalu lupe untuk berSYUKUR...dan untuk orang yang lawa pulak, TAK PERLU lah nak PERASAN yang diri kamu tuh HOT..

KESIAN untuk orang yang kurang CHANTEK tuh..nak PERASAN tuh boley jek..tapi jangan la nak pandang orang yang kurang chantek tuh dengan SEBELAH MATE..kalau PERANGAI korang tak chantek, muke yang chantek pon akan jadi tak berape nak chantek..so, BAEK LAGI si mereka yang tak chantek tuh.,.sebab PERANGAI diorang la yang MELAMBANGKAN diorang CHANTEK sebenarnye..bukan RUPE sayang...hehehehe...:)


dan aku NOR ASIKEN atau lebih di kenali dengan name SEPET di kalangan orang sekeliling ku.. aku bukan lah seorang yang hot.. dan aku juga tidak lah secantik mane pon..aku cume gadis biase..ape yang ade pade aku, semuanya sekadar biase..serba sederhana..sebab tuh la aku kate kan di sini.. 

- AKU BUKAN HOT -

*amacam? cun? hehee


publish .


1 comment:

Unknown said...

blog anak mana? Aku indonesia, singgah ya